Ako nakupovať
1.Objednávka
- Vyberte si tovar a kliknutím na tlačidlo "Do košíka!" vložíte tovar do košíka.
- Kliknite na tlačidlo "Nákupný košík".
- Po skontrolovaní obsahu nákupného košíka kliknite na tlačidlo "Vyplniť objednávku".
- Vyplňte potrebné údaje:
- Dodacia adresa a kontaktné údaje,
- Spôsob platby,
- Spôsob doručenia.
- V prípade záujmu o pieskovanie, napíšte do "Poznámky" čo chcete vypieskovať a kde bude popis vypieskovaný. Cena za pieskovanie (logo, meno, dátum, ...) je 2,50€ s DPH na 1 výrobok. Ak máte teda objednané napr. 1pár svadobných pohárov, pieskovanie stojí 5€ s DPH, lebo sú tam 2ks pohárov.
- Kliknite na tlačidlo "Pokračujte v nákupe".
- V poslednom kroku sa Vám zobrazí objednávka a až po kliknutí na tlačidlo "Objednať" sa odošle objednávka.
- Odoslanim objednavky objednavajuci suhlasi so spracovanim osobnych udajov.
2. Zaevidovanie objednávky
- Po odoslaní objednávky Vám bude doručená automatická odpoveď, ktorou je zákazník informovaný o prijatí objednávky.
- V tejto fáze sa ešte objednávka nespracúva ale je len zaevidovaná.
3. Potvrdenie objednávky do 24 hodín
- V tomto čase je preverovaná dostupnosť tovaru na sklade.
- Po preverení dostupnosti tovaru Vás budeme kontaktovať mailom alebo telefonicky, čím vám bude potvrdená dodacia lehota tovaru.
4. Uhradenie objednávky
- V prípade voľby osobného odberu sa tovar platí pri prevzatí.
- GP webpay - online platba platobnou kartou VISA, VISA electron, MasterCard, Maestro
- V prípade platby na dobierku sa tovar platí pri prevzatí tovaru.
- Ak Ste si vybrali platbu vopred, tak Vám pri potvrdení dodacieho termínu zašleme aj platobné informácie. Po prijatí platby je tovar expedovaný.
- V prípade objednania tovaru zo zahraničia, tovar sa musí uhradiť prevodom pred dodaním tovaru.
5. Doprava
Osobná odber v sídle firmy alebo výrobnej prevádzky. Dátum a čas je nutné po potvrdení objednávky konzultovať na tel. čísle +421 917 579889 alebo +421 944 076386.
Adresa sídla firmy:
IOP-plus, s.r.o.
Fučíkova 619/9
987 01 Poltár
Adresa výrobnej prevádzky:
IOP-plus,s.r.o.
Dobšinského 9
985 05 Kokava nad Rimavicou
- Kuriérom prostredníctvom GEIS/DPD v rámci SR (balík označený ako krehký) - cena 6€
- Kuriérom prostredníctvom GEIS/DPD v rámci SR pri nákupe nad 60€ (balík označený ako krehký) - cena 0€
- Prostredníctvom Slovenskej pošty v rámci SR (balík označený ako krehký) - cena 6€
- Do Čiech je doprava kuriérom DPD (balík označený ako krehký) - cena 12€
- Mimo Slovenska a Čiech bude doprava upresnená na základe adresy dodania a hmotnosti balíka.
6. Dodacia lehota
- Štandartná doba dodania je 3 - 14 dni.
7. Reklamácia rozbitého tovaru
V záujme zákazníkov doporučujeme doručený tovar skontrolovať čo najskôr. V prípade zistenie, že tovar je rozbitý je nutné postupovať nasledovne:
- Pri doručení Slovenskou poštou je najlepšie reklamovať rozbitý tovar ihneď u pracovníčky Slovenske pošty, najneskôr však do 24 hodín. Následne s pracovníčkou pošty vyplníte potrebné dokumenty.
- Pri doručení prostredníctvom kuriéra DPD je potrebné reklamovať rozbitý tovar čo najskôr u kuriéra, ktorý Vám tovar doručil. Spolu s ním vyplníte záznam o škodovej udalosti.
- V oboch prípadoch nás ihneď po vyplnení potrebných dokumentov kontaktujte na tel. číslach +421 917 579889 alebo +421 944 076386.
8. Ochrana osobných údajov
Predávajúci prehlasuje, že všetky osobné údaje sú dôverné, budú použité iba k uskutočneniu plnenia zmluvy so spotrebiteľom a nebudú inak zverejnené, poskytnuté tretej osobe. Osobné údaje, ktoré sú poskytnuté spotrebiteľom predávajúcemu za účelom splnenia objednávky sú zhromažďované, spracovávané a uchovávané v súlade s platnými zákonmi SR, najmä so Zákonom č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.
Registrácia zákazníka, objednaním tovaru a ďalších iných foriem registrácie automaticky súhlasíte, že môžete byť informovaný o novinkách v našom internetovom obchode e-mailom alebo telefonicky. Pokiaľ si naďalej nebudete priať prijímať tieto informácie, máte možnosť kedykoľvek ich zasielanie zrušiť. Náš internetový obchod si vyhradzuje právo odstúpiť od záruky bezpečnosti v prípade, že by server napadol neznámy páchateľ (hacker). Iba v takomto prípade neplatia vyššie uvedené pravidlá manipulácie údajov.
9. Záručné podmienky
Záručné podmienky na tovar sa riadia Reklamačným poriadkom predávajúceho a platnými právnymi predpismi SR. Ako záručný list slúži nákupný doklad. Predávajúci nezodpovedá za nedodržanie obchodných podmienok a škody spôsobené vyššou mocou.
Ak si spotrebiteľ uplatňuje nárok na reklamáciu, predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu v 30-dňovej zákonom stanovenej lehote (Zákon č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa ).
V závislosti na zmene príslušných právnych noriem, ako i obchodnej politike spoločnosti, si predávajúci vyhradzuje právo meniť Obchodné podmienky. Túto zmenu a jej účinnosť firma vyhlási vhodným spôsobom na internetových stránkach.